Avropa Səyahət Komissiyası (European Travel Commission (ETC))

Avropa Səyahət Komissiyası (European Travel Commission (ETC)) 1948-ci ildə Norveçdə yaradılıb. ETC'nin qurulduğu gündən 60 il keçdikdən sonra ETC'nin əsas vəzifəsi dəyişməz olaraq qalır: Avropanın turistik bölgə kimi beynəlxalq təşviqi.

Avropa Səyahət Komissiyası (ETC) üçüncü bazarlarda Avropanı turistik bir yer olaraq təqdim edən qeyri-kommersiya təşkilatıdır. Quruma üzv olan 32 Milli Turizm Təşkilatları ilə ən yaxşı təcrübələri, bazar zəkası və təşviqi paylaşma sahələrində əməkdaşlıq etməklə Avropanın hər bir gözəl və müxtəlif ölkəsində turizmin dəyərini artırmağa çalışmaqdadır.

Avropa Səyahət Komissiyasının əsas məqsədi aşağıdakılardır:
·        Avropanı cazibədar bir turizm mərkəzi kimi təşviq etmək.
·        İnformasiya mübadiləsi və birgə işləmək üçün üzv Milli Turizm Təşkilatlarına  kömək edir.
·        Avropaya gələn sənaye tərəfdaşları və digər maraqlı tərəfləri turizmə aid məsələlər və statistikayla asanlıqla təmin edir.
Avropa Səyahət Komissiyası (ETC) 60 ildir Avropanı beynəlxalq səviyyədə tanıtdır və hazırda aşağıdakı fəaliyyətləri həyata keçirir:
v İctimaiyyətlə əlaqələr
v Seçilmiş xaric bazarlarda istehlakçı reklamı
v Ticarət Təqdimatları
v Bazar araşdırması(marketing)
v Üzvlərin peşəkar inkişafı üçün seminarlar, məlumat mübadiləsinin aparılmasını həyata keçirmək
v Digər müvafiq qurumlar (məsələn, Avropa Komissiyasının Turizm Birliyi (DG Enterprise), Birləşmiş Millətlər Təşkilatının Dünya Turizm Təşkilatı (UNWTO) və İqtisadi Əməkdaşlıq və İnkişaf Təşkilatı (OECD)) ilə əməkdaşlıq

Bu fəaliyyətlər əvvəlcədən razılaşdırılmış meyarlara əsasən hesablanmış üzvlərin qatqıları və üzvülük haqları  ilə maliyyələşdirilir. Sektor tərəfdaşları tərəfindən  qaynaq bazarlarında xüsusi kampaniyalar üçün əlavə maliyyə dəstəyi yaradılır.


QAYNAQ : Avropa Səyahət Komissiyası (European Travel Commission) saytı
                         (http://www.etc-corporate.org/)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dünya turizmində turizm regionlarının bugünkü(2010) və gələcəkdəki(2030) bazar payları

Dünya turizmində turizm regionlarının bugünkü (2010) və gələcəkdəki (2030) bazar payları (%-lə)